Ikasturteari amaiera emateko Jose de Azpiazu Musika Eskolak ikasturte amaierako kontzertua ekainaren 19an, asteazkena, arratsaldeko 6retan ospatuko du Oñatiko plazan.

Ia musika eskolako ikasle guztiek parte hartuko dute bertan, hasi txikitxoenetik eta nagusienetara: Musika eta Mugimendua 1, 2 eta 3, Prestakuntzako ikasleak, Lengoaia musikala 1, 3 eta 4ko ikasleak, Akordeoi taldeak, Haize Metal taldeak, Trikitixa taldeak, Perkusio taldeak, Big Band taldeak, nagusien Konboak eta Plaza Dantzak.

Musika mota ezberdinak entzuteko aukera izango da bertan.

Kontzertu amaieran musika eskolako guraso talde batek prestatuko duen merendolaz gozatzeko aukera izango dute parte hartzaileek eta gurasoek.

Musika atsegin baduzu eta musikarekin disfrutatu nahi baduzu, gerturatu zaitez Oñatiko plazara arratsaldeko 6retan.